VETO

... i z niczego powstał VETO i wychodzi na przeciw każdemu, a gdy czas jego nadejdzie, po wrogach naszych dzisiejszych pozostanie tylko płacz i lament, a polom zniszczeń nie będzie końca...

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#16 2007-02-03 18:31:33

wjesio

VETO

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-01-26
Posty: 183
Punktów :   

Re: zmiany w ogame

no nie wiem symulacie robilem  i wychodzilo mi ze np przeciwko flocie 20k lm i 2 k ow same pancerki krazki i cm nie wystarcza.................................... a B sa wolne

Offline

 

#17 2007-02-03 18:35:30

wjesio

VETO

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-01-26
Posty: 183
Punktów :   

Re: zmiany w ogame

mam pomysl ja wystawiam 10 000 CM 1700 KR 416 OW 300 P .......................prosze o podanie floty za 200 k pkt ktora ja pokona.

Offline

 

#18 2007-02-03 20:42:33

Ace Levy

emerytura

7466720
Call me!
Skąd: ja mam to wiedzieć?
Zarejestrowany: 2007-01-13
Posty: 1944
Punktów :   
WWW

Re: zmiany w ogame

a czemu tak potężna flota co? i nie dubluj postów. (nie pisz 1 pod drugim)


złamałem noge,m

Offline

 

#19 2007-02-04 13:00:51

vejgrowie

ak.VETO

6979724
Call me!
Skąd: Skierniewice
Zarejestrowany: 2007-01-15
Posty: 1563
Punktów :   

Re: zmiany w ogame

bombowców tam niema a jak jest obrona a niema bombowców to niema dobrej walki


siemka Guest

Kody do ogame!!

Offline

 

#20 2007-02-04 13:11:30

Ace Levy

emerytura

7466720
Call me!
Skąd: ja mam to wiedzieć?
Zarejestrowany: 2007-01-13
Posty: 1944
Punktów :   
WWW

Re: zmiany w ogame

zgadzam się z vejgrowiem. Bombowce są bardzo potrzebne przeciwko obronie.


złamałem noge,m

Offline

 

#21 2007-02-04 13:19:35

wjesio

VETO

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-01-26
Posty: 183
Punktów :   

Re: zmiany w ogame

na obrone sa  dobre ........... jak maksymalnie da sie przyspieszyc bombowce??

Offline

 

#22 2007-02-04 13:52:40

Ace Levy

emerytura

7466720
Call me!
Skąd: ja mam to wiedzieć?
Zarejestrowany: 2007-01-13
Posty: 1944
Punktów :   
WWW

Re: zmiany w ogame

8 poziom nadp. Potem tylko w nadp inwestujesz


złamałem noge,m

Offline

 

#23 2007-02-04 21:20:01

wjesio

VETO

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-01-26
Posty: 183
Punktów :   

Re: zmiany w ogame

jaka maja wtedy predkosc??????

Offline

 

#24 2007-02-04 22:00:11

Ace Levy

emerytura

7466720
Call me!
Skąd: ja mam to wiedzieć?
Zarejestrowany: 2007-01-13
Posty: 1944
Punktów :   
WWW

Re: zmiany w ogame

nie pamietam. Pisze gdzies w technologii. Wiem, ze lepiej miec 8 nadp niz 9-10 imp. 10 imp daje tylko 200% a 8 nadp aż 240%. Oczywiście jak byś miał 12 impa to równałbyś się z 8 nadp. Ale to jest nieopłacalne (choć później konieczne)


złamałem noge,m

Offline

 

#25 2007-02-05 07:32:35

apz

VETO

status adam.zochowski@gtalk
5958781
Call me!
Skąd: Kraków.PL / London.CA
Zarejestrowany: 2007-01-16
Posty: 82
Punktów :   
WWW

Re: zmiany w ogame

nie nie nie...

@Ace Levy : Mylisz się. Wszystko co szybkie działo oznacza to jest ile razy dana akcja się zdaży. Każdy statek w rundzie strzela raz. A powtarza strzał jeżeli ma szybkie działa. Czyli pancernik strzela raz 750, jeżeli trafi w OW, to wtedy włączają się szybkie działa, i robi 6 dodatkowych strzałów w 6 innych OW (mogą strzały trafić w OW już trafione lub nie. mogą strzały trafić w OW co się w tej rundzie już rozwalił).
Czyli jeżeli masz 1pancernik vs 7 ow, to jest to mało prawdopodobne aby wszystkie 7 strzałów z jednej rundy trafiły w jeden i ten sam OW.  Jeżeli to jest 1 pancernik vs 1 OW, tak, strzeli 7 razy w OW, za każdym razem po 750 siły.

Pancernik nie może zniszczyć w jednym strzale całego OW. Nawet przy wykożystaniu szybkich dział to do tego trzeba trzech rund. vejgrowie liczył że pancernik do ow to tak samo fajnie jak kr do lm. Jeden strzał i hop siup, ow ginie. A to nie tak łatwo. OW jest nadal potężną bestią, i nadal ma silne udeżenie, plus teraz spadł w cenie (3:1 metal do kryształu).



@wjesio : napisałem kiedyś kalkulator prędkości (przydatne by łapać ludzi z PZ czy z kontry)  http://spz.nofate.com/games/ogame/ogameFleetSpeeds.php ... Wpisz techy przeciwnika, wpisz odległość (jest to na ekranie wysyłania floty, jak podajesz koordy celu, np: 1gala to odległość 20000), i naciśnij 'oblicz' a Ci skrypt poda ile czasu na jakich procentach jakie statki lecą.

@wjesio : bombowce i niszczarki są powolne. Bombowce na 8smym nadprzestrzennym dorównują niszczarkom. Niestety pchanie nadprzestrzenną technologię wysoko ma niefortunny skutek przyśpieszania GS, co choć samo w sobie nie jest złe (bo GS jest piekielnie wolne) ale jeżeli GS używasz tylko do FSów to z prawie 8godzinnego FSa będziesz miał 6 i pół godziny. Będą kłopoty z wyspaniem się. ;D

Offline

 

#26 2007-02-06 22:52:41

wjesio

VETO

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-01-26
Posty: 183
Punktów :   

Re: zmiany w ogame

tak na przyszlosc o tym nie myslalem a gdyby inwestowac w imp to do jakiei predkosci da sie bombki przyspieszyc aby max cena badania byla 20 kk

Offline

 

#27 2007-02-07 17:14:57

Kazback

Administrator

280440
Call me!
Skąd: Szambo
Zarejestrowany: 2007-01-16
Posty: 1983
Punktów :   

Re: zmiany w ogame

ja chce miec armie bombowcow i gwiazd smierci plus pancernikow troszek ale jak na razie to ja musze obrone robic zeby te grawitony pociagnac


هاردستايل-سوند من حياتي

http://img526.imageshack.us/img526/8347/1193243338xw0qb7.gif

Offline

 

#28 2007-02-08 18:12:26

Tomasz fast

VETO

8025603
Skąd: Bielsk Podlaski
Zarejestrowany: 2007-01-17
Posty: 20
Punktów :   

Re: zmiany w ogame

to tak patrze to te pancerniki sa zajebiste i si eoplaca ich duzo robic .

Offline

 

#29 2007-02-08 23:06:34

Ace Levy

emerytura

7466720
Call me!
Skąd: ja mam to wiedzieć?
Zarejestrowany: 2007-01-13
Posty: 1944
Punktów :   
WWW

Re: zmiany w ogame

ja narazie wale w bombowce. Będę miał wiecej to zaczne walic w pancerniki i niszczarki


złamałem noge,m

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pozyczka-online.info kancelaria ultimatum